Beste mensen! Natuurlijk gaat het bloggen nog niet zoals het zou moeten. Ik ben een totale leek. Maar ik zal het langzamerhand wel leren. Mijn weblog heb ik Traveller’s News genoemd, omdat ik mezelf zie als een reiziger in mijn kunstwereldje. Jullie mogen delen in mijn reis. Ik hoop jullie zo nu en dan wat moois van mijn hand te kunnen laten zien. Ik begin met een paar fotootjes van slidemailers die ik gemaakt heb. Ze zijn gepubliceerd in StampingArt 3-2005. Het blad bestaat inmiddels niet meer. Toen ik deze slidemailers had gemaakt had ik echt zoiets van: YES: ik kàn het!!! Slidemailers zijn – geloof ik – passé, maar ik vind het leuk om ze zo nu en dan te maken. 

Ofcourse blogging is not going the way it should. I am a compleet ZERO, but I will slowely manage. I chose the name Traveller’s News, beceause I see myself as a traveller in my world of art. You may share my yourney. I hope to show you some nice things I make along the way. I start with a few photo’s of slidemailers I made. They were published in StampingArt 3-2005. This magazine does not exist anymore. When I finished these slidemailers I thougt: YES: I can realy do it!!!

m4100137b.JPG

 m4100175a.JPG 

~ door annietavries op maart 17, 2007.

2 Reacties to “”

  1. Gaaf dat je nu een eigen blog hebt. Hoop nog veel meer mooie dingen van je te zien. Heel veel plezier ermee :o)

  2. Prachtig vind ik deze…mag ik vragen hoe je de achtergrond gemaakt hebt??

Geef een reactie

 
