Beste mensen! Het valt me niet mee om mijn gescande foto’s op de weblog te zetten. Dit is een gescande afbeelding van een collage op canvas-board van 18×13 cm. Ik vind de afbeeding hier nog iets te klein weergegeven, dus ga ik verder met experimenteren. Ik hoop dat jullie mijn werkstukje leuk vinden.

~ door annietavries op maart 20, 2007.

2 Reacties to “”

  1. Prachtig werk, je achtergrond is schitterend, heel mooi sereen.

  2. ik heb mijn reactie bij de verkeerde gezet,hihi deze vind ik dus prachtig.Kun je vertellen hoe de achtergrond is gemaakt??

Geef een reactie

 
