I finally think how to blog my scanned images the right way! PFFFF….

Now what do you think about these cuties? Printed image, acrylics and lace on canvasboard 5×7 inch. I took the image from a Vintage Images-c.d. from Tuscan Rose (www.tuscanrose.com).  There are a few more artpieces I made in the Gallery of Tuscan Rose.

Só many beautiful images: so much “work” to do … LOVE  IT!!!

I denk dat ik nu eindelijk weet hoe ik mijn gecande afbeeldingen op de juiste manier op mijn weblog krijg! PFFFF …

Wat vinden jullie van deze “cuties”? Geprinte afbeelding met acrylverf en stukjes kant op canvasboard 13×18 cm. Ik heb de afbeelding van een Vintage Images-cd van Tuscan Rose (www.tuscanrose.com). Er staan nog een paar werkstukjes van mij in de Gallery van Tuscan Rose. Zóveel prachtige afbeeldingen: zoveel “werk” te doen … Hééérlijk!!!

~ door annietavries op maart 26, 2007.

Geef een reactie

 
