Ofcourse not everything I wanted to add on this weblog went the way I wanted. It’s almost hilarious. But I won’t bother you again with my grumpy mood about learning how to blog. Let’s see some artwork here! 

Natúúrlijk is niet alles goed gegaan met wat ik op de weblog wilde plaatsen. ’t Is belachelijk aan het worden. Maar ik zal jullie niet weer lastig vallen met mijn gemopper over het leren webloggen. Laten we naar wat werkstukjes kijken.

 3e-collage-13-x-18-60-procent.jpg
 

Posted this one earlier, but somehow I managed to lose it along the way … ha, ha, ha ….  

Heb deze collage eerder gepost, maar op de een of andere manier ben ik hem zomaar kwijt geraakt … ha, ha, ha …. 

 

45-procent.jpg

So: I managed to get this one completely shown. Looks better this way.

Hè, het is me gelukt deze in z’n geheel te laten zien. Beter zo.

 

 

 

~ door annietavries op maart 27, 2007.

Geef een reactie

 
