Just LOVE old photo’s!  

Oh, ik HOU van oude foto’s!

30-juli-2006-55.jpg

I also love to work very small now and then. Made a whole serie of these bottlecaps. These are bottlecaps from beer. My whole family saved those bottlecaps for me. Can make these beauties till I’m at least a 100 y old! 

Ik vind het ook leuk om zo nu en dan heel klein te werken. Heb een hele serie van deze dopjes gemaakt. Het zijn dopjes van bierflesjes. De hele familie was dopjes aan het sparen voor mij. Ik kan wel tot m’n honderste vooruit.

                                                          

uitsnede-en-60.jpg    4e-uitsnede-60.jpg

2e-uitsnede-60.jpg    3e-uitsnede-60.jpg

~ door annietavries op maart 30, 2007.

Eén reactie to “”

  1. Wat een prachtige collage. Ben het helemaal met je eens, ben ook gek op oude foto’s, zeker als ze zo mooi verwerkt worden als hier. En je bierdopjes zijn geweldig. Wat kan er toch veel op zo’n klein formaatje.

Geef een reactie

 
