Dear readers, it took me a while to post again. I am struggeling with what I have to write. I am going though an enormous creative time, but the results – my artwork – is not finished in a short time. Sometimes it takes me a week to finish a collage. And then: I am working on larger canvases right now and they do not fit under my scanner, there is also too much relief on my artwork for scanning. And my photocamera is not good enough to take good looking pictures of them. We realy need a new camera! But: I give you some “old” artwork to enjoy for now. Realy have to go back to my artwork now! Take care! 

Beste lezers, het heeft even geduurd voordat ik weer iets op mijn blog zette. Ik vind het moeilijk te bepalen wat ik zal schrijven. Ik ben momenteel erg creatief bezig, maar de resultaten – mijn “kunstwerkjes”- zijn niet snel af. Soms kost het me wel een week om een collage af te krijgen. En dan: ik werk nu op wat grotere canvassen en die passen niet onder mijn scanner, bovendien zit er teveel reliëf op mijn werk voor onder een scanner. En mijn fototoestel is niet goed genoeg om er mooie foto’s mee te maken. We hebben echt een nieuwe camera nodig! Maar: ik show jullie nu wat “oude” kunst. Zo, ik moet weer terug naar mijn werktafel! Groetjes maar weer!

Both canvasboard 20×20 cm (7.8×7.8 inch)

45.jpg

crop-20.jpg

This one is my favourite. Mijn favoriet!

~ door annietavries op april 13, 2007.

Eén reactie to “”

  1. Wat een prachtige kleuren en een geweldige foto. De combinatie is helemaal af.

Geef een reactie

 
