It is só nice to get some reactions on my weblog. Just starting I make some mistakes now and then, but today I was able to recontruct some massages I posted earlier. I let the 4×4 from Hermine disappear, but it’s back! Evenso the collage of the two bridemaids. Yes I know: I did a great job today!  

Het is zó leuk om reakties te krijgen op mijn weblog. Als beginneling maak ik toch regelmatig een fout met webloggen, maar vandaag is het me gelukt een paar berichten die ik eerder had gepost en daarna verknalt,  te herstellen. Ik had de 4×4 van Hermine zomaar laten verdwijnen, maar hij is er weer! Net als de collage van de twee bruidsmeisjes (nou, ja, meisjes …). Ja ik weet het: I did a great job today!

~ door annietavries op april 20, 2007.

Geef een reactie

 
