The artfair is comming close … next week Saturday … I have still so many pieces I want to finish before then, but there’s just not enough time. I have to except that. Let me show you one piece I will take with me the 16th. It’s a collage on canvas (30×30 cm). I hope you like it. On this canvas you see the same girl as posted last time. I love that sweet little girl. I think this photo was taken early 1900. Strange to think she’s not alive anymore.  

De kunstmarkt is volgende week zaterdag al! Ik zou zo graag nog veel meer werkstukken af willen maken, maar ja, te weinig tijd. Ik zal me erbij neer moeten leggen. Laat me jullie nu dit werkstuk laten zien. Het is een collage op een 30×30 cm canvas. Ik hoop dat jullie hem mooi vinden. Het meisje hebben jullie al eerder afgebeeld gezien op werkstukken in de vorige post. Ik vind het zo’n mooi koppie. Deze foto zal ergens begin 1900 genomen zijn. Heel raar idee dat dit meisje dus gewoon niet meer leeft. 

It’s such a pitty the colours turn out a bit of pale on the picture…

Jammer genoeg zijn de kleuren een beetje bleker als in het echt.

~ door annietavries op juni 8, 2007.

Eén reactie to “”

  1. Hallo mam, ik vind dit weer een geweldig mooi kunstwerk en ik vind het leuk voor je dat de kunstmarkt in Roden al komende zaterdag is. Ik vind je site verder ook erg mooi. Kusjes van mij voor jou!!!

Geef een reactie

 
