The artfair was great, although I did not sell much. It was a sunny day in a beautiful old village. Oh, yes I got lots and lots of compliments and that’s very nice too. Pictures I put on my blog later. The prices I ask: I don’t think it’s too much. But everyone complaints that the fair-visitors keep the money in their pockets. I sold some tiny juweleryboxes (never took a picture of them for my blog), two slidemailers, some cards and a wooden panel, someone felt very much in love with that one and just hàd to buy it: I love that! I wrote here below the prices I asked. 

De kunstmarkt was geweldig, ondanks dat ik niet veel heb verkocht. Het was een zonnige dag in een prachtig oud dorpje. Oh, ja, ik heb héél veel complimentjes gekregen en dat is ook erg fijn. Foto’s van de markt zal ik later op mijn blog zetten. De prijzen die ik voor mijn werkstukken vraag zijn denk ik niet te hoog, maar iedereen klaagde erover dat de mensen niets wilden kopen (wel kijken, niet kopen). Ik heb een paar kleine doosjes verkocht (heb ik nog niet gefotografeerd voor op mijn blog), een paar kaarten, twee slidemailers en een houten paneeltje: iemand viel als een blok voor dat paneeltje en móést het gewoon kopen: dat vind ik geweldig leuk! 

The prices I asked/ De prijzen die ik vroeg: 

Collage 30 x 30 cm: 45 euro

Collage 40 x 40 cm: 65 euro

Canvasboard 13×18 cm: 15 euro

Canvasboard vierkant 20×20 cm en 18×24:  20 euro

Houten paneeltje (wood panel): 15 euro

Enkele slidemailer 7,50 euro

Dubbele slidemailer: 12,50 euro

Juweliersdoosjes (tiny juwelerybox) en kaarten (cards): 3,50 euro

Sigarendoosje-deksel (cigarbox-lid): 9,50 euro

DIT ZIJN DE SIGARENDOOSJES-DEKSELS. DE AFBEELDINGEN VAN DE DAMES ZIJN ER VERHOOGD INGEPLAKT (ONG. ANDERHALVE CM.); LIJKT HEEL MOOI.

THESE ARE THE COLLAGED SIGARBOX-LIDS. THE IMAGES OF THE LADIES ARE GLUED IN WITH SPACE INBETWEEN (0,6 INCH); LOOKS GREAT. 

m4100027-35.jpg

m4100040-33.jpg

m4100029-20.jpg

m4100042-25.jpg

     

~ door annietavries op juli 17, 2007.

3 Reacties to “”

  1. Hai Annieta, ben bij mijn ouders in Ede naar jouw weblog aan t kijken. Leul hoor! Grappig om het paneeltje wat ik van je gekocht heb nu op internet te zien. Lief van jou om over ons te schrijven… Nog heel erg bedankt voor je hartstikke mooie en lieve kadootje. Trouwens de werkjes die jij van ons kocht staan er om een of andere reden niet op. Gek, he! Heb waarschijnlijk volgende week zelf een side en e-mail enzo. Schrijf je nog wel eens. Ik wens je veel geluk en inspiratie enzo.Toedeloo Jolanda van Buufs

  2. De deksels zijn PRACHTIG!! Ben erg benieuwd naar de rest.

  3. Beste Jolanda,

    Via jouw e-mail lukte het niet, hopenlijk kijk je nog eens hier: Ik heb eens gekeken om mijn computer, maar jullie werkjes staan er bij mij wel op, maar gisteravond – bij een vriendin – niet. Ik zal haar nog eens vragen. Vreemd, hè? Die computers zijn soms zó lastig te begrijpen!!!
    Heel erg leuk dat je een reactie achterliet! We horen vast nog eens van elkaar! Veel succes met de markten die je nog gaat doen deze zomer! En fijn dat je m’n kadootje leuk vind: ik vond het ook zó lief dat ik je kantjes mocht hebben: daar zaten een paar hele mooien bij zeg!

    Groetjes maar weer!

    Enne: zeker laten weten als jullie een website o.i.d. hebben hoor: dan kan ik jullie “linken” via mijn weblog (een beetje reclame maken voor jullie),

    dag, dag! Groetjes aan Monique,

    Anniet@.

Geef een reactie

 
