A LITTLE WHILE AGO I TRADED ATC’S WITH KERON LEE. SHE HAD SOME AWESOME BYZANTINE ATC’S FOR TRADE ON HER WEBLOG, SO I JUST ASKED HER IF SHE WOULD LIKE TO TRADE WITH ME. FORTUNATELY SHE DID. I SEND HER TWO ATC’S (LOOK IN MY POST D.D. 27th JUNE.). THESE ARE THE  3 ( !!! ) ATC’S I GOT FROM HER. THE BYZANTINE I LIKE MOST.  THERE’S A LOT OF GOLD-LEAF ON IT. AND JUST LOOK AT THE BACKSIDE … ISN’T THAT GREAT!!!!

Een poosje geleden heb ik ATC’s geruild met Keron Lee. Zij had een hele serie Byzantijnse ATC’s op haar weblog staan om te ruilen, dus heb ik haar gevraagd of ze het leuk zou vinden met mij te ruilen en gelukkig wilde ze dat wel. Ik heb haar twee ATC’s gestuurd (kijk maar eens in mijn post van 27 juni jl.). Deze 3 ( !!! ) ATC’s heb ik van haar gekregen. Ik vind de Byzantijnse het mooist. Er zit veel bladgoud op. En Kijk eens naar die prachtige achterkanten! Geweldig hè?

atc-van-keron-lee-1-75.jpg

keron-lee-1-achterkant-75.jpg

THE SECOND ATC: NO IDEA HOW KERON LEE MADE IT, BUT LOOKS GREAT WITH ACCENTS OF COPPER AND GOLD AND A DIFFRENT BACKSIDE.

De tweede ATC: géén idee hoe ze die gemaakt heeft, maar het ziet er geweldig uit met accenten van koper en goud en een geheel andere achterkant.

atc-keron-lee-2-75.jpg

achterkant-atc-keron-lee-2-75.jpg

THE THIRD ATC IS A VERY NICE EXTRA: SIMPLE BUT SWEET.

De derde ATC is een heel leuk extraathe: simpel maar lief.

atc-keron-lee-3-75.jpg

~ door annietavries op juli 24, 2007.

Eén reactie to “”

  1. Your work is outstanding! I would be honored to exchange blog links with you! I am from Breda originally. I was quite young when we immigrated to Canada and then on to the US.
    Best- Ingrid

Geef een reactie

 
