AS YOU MIGHT KNOW HERMINE AND I ARE SWAPPING 4×4 CM (= almost 1,6 x 1,6 inch) LITTLE PIECES OF ART ONCE A MONTH. THEME OF JULY: SISTERS.

Zoals jullie wellicht weten ruilen Hermine en ik 4×4 cm werkstukjes één keer per maand. Thema van de maand juli was: zussen.

 4x4-juli-voor-hermine.jpg

THIS IS THE ONE I MADE FOR HERMINE. YOU CAN BE SISTERS BECEAUSE YOU SHARE THE SAME PARENTS BUT YOU CAN ALSO BE SISTERS BECEAUSE OF YOUR COMMON LIFESTYLE: SOULMATES. AND – OFCOURSE – YOU CAN BE SISTERS BOTH WAYS. MAYBE THESE SISTERS ARE?

Deze heb ik voor Hermine gemaakt. Je kunt zussen zijn omdat je dezelfde ouders hebt, maar je kunt ook zussen zijn omdat je dezelfde invulling van je leven hebt: soulmates.  En – natuurlijk – kun je zussen zijn op beide manieren tegelijk. Misschien zijn zij dat?

BELOW IS THE ONE HERMINE SEND TO ME. THE BACKGROUND IS STUNNING AND THE FLOWER: IS IT PAPER, IT LOOKS REAL TO ME!

Onderstaand is die van Hermine. De achtergrond is erg mooi en de bloem: is ‘t ie van papier? Hij lijkt mij echt!

img.jpg

~ door annietavries op juli 27, 2007.

2 Reacties to “”

  1. Geweldig Annieta! Wat een leuk plaatje.

  2. WOW, Schitterend!!

Geef een reactie

 
