SCROLLING ON THE WORLD WIDE WEB I SAW SEVERAL SLIDEMAILERS PASSING BY (LOOK ALSO HERMINE’S PLACE D.D. 29 th. July) COULDN’T HELP POSTING A FEW MY OWN SLIDEMAILERS. POSTED TWO AT THE VERY BEGINNING OF MY WEBLOG TOO D.D. 17 th MARCH. THE TWO PINK ONES  I GAVE AWAY AND “THE BARON’S DAUGHTER” I SOLD.

Scrolling op het World Wide Web kwam ik verschillende slidemailers tegen (kijk ook maar eens op Hermine’s Place d.d. 29 juli). Ik kon het niet helpen: ik moest mijn eigen slidemailers showen. Twee van mijn slidemailers heb ik heel in het begin van mijn weblogging geplaatst te weten d.d. 17 maart.  De twee roze slidemailers die hier afgebeeld staan heb ik weggegeven en “The Baron’s Daughter” heb ik verkocht.

slidemailer-1-crop.jpg

slidemailer-2-crop.jpg 

slidemailer-1a-crop-50.jpg

m4100160-crop-40.jpg

m4100159-crop-50.jpg

~ door annietavries op juli 30, 2007.

3 Reacties to “”

  1. Ze zijn prachtig Annieta!

  2. Ze zijn PRACHTIG!!! Grappig, onze allereerste contact was via een slidemailer :o)

  3. Absolutely stunning – i love all the elements in the piece – looks finished to me!

Geef een reactie

 
