FINISHED THIS WOODEN BOX. I AM NOT QUITE SATISFIED ABOUT THE PICTURES. ESSPECIALLY THE IMAGE OF THE WOMAN (MATA HARI) IS UNFORTUNATELY TOO PALE ON THE PICTURES.

Ik heb deze houten bak afgekregen. Ik ben niet zo tevreden over de foto’s. Vooral de afbeelding van de vrouw (Mata Hari) is helaas te flets op de foto’s.

m4100089-40.jpg

I COLOURED THE WOMAN’S SKIN. THE OUTFIT WAS ALREADY A LITTLE PINK AND YELLOW. I ALSO ADDED MORE COLOUR HERE, BUT IT DOESN’T SHOW HERE AND I AM SO PROUD OF THE RESULT…

Ik heb de vrouw haar huid ingekleurd. Het kostuum was al een beetje roze en geel, Hier heb ik ook nog wat kleur toegevoegd, maar je ziet het niet goed en ik ben nog wel zo trots op het resultaat …

m4100092-25.jpg

THE COLOURING I DID WITH CHALKS AND PENCILS

Ik heb ingekleurd met chalks en kleurpotlood.

m4100094-20.jpg

 m4100093-20.jpg

~ door annietavries op juli 31, 2007.

5 Reacties to “”

  1. Ondanks dat jij vindt dat de foto’s niet zo gelukt zijn, vind ik het een prachtige collage. Dan moet het in het echt helemaal supermooi zijn 🙂
    Misschien heb je hier wat aan: lichtbox
    Nu ben ik benieuwd of deze link werkt, daar maak ik altijd typfouten in als ik zoiets probeer 🙂

  2. hello.
    came to yours via a link from a comment your left at Ingrid’s blog.
    I love how you’ve worked with this image. The result is so subtle and pretty!
    Glad to have discovered your blog!!

  3. Ziet er weer prachtig uit.

  4. Ik vind hem geweldig geworden!

  5. This is just lovely! Beautiful placement of elements!

Geef een reactie

 
