I AM GOING AWAY FOR A WEEK AND AFTER THAT WE WILL WORK IN OUR HOUSE (PAINTING ETC. … THERE’S SO MUCH TO DO…) SO NO TIME FOR ART FOR A WHILE … OH I WILL SO MISS MAKING ART; I’M SURE YOU UNDERSTAND THAT FEELING. MAYBE I CAN DO A SMALL THING OR SO, BUT THERE WILL BE NO REST IN ME FOR DOING BIGGER PROJECTS I KNOW.

HERE’S A LITTLE BLACK AND WHITE BOOK (5.8 X 4.1 INCH) I’M WORKING ON. JUST DON’T KNOW WHAT TO DO WITH THE COVER; BEEN THINKING ABOUT THAT FOR MONTHS NOW.

We gaan een weekje weg en daarna moeten we in ons huis aan de gang (schilderen enz. … Er moet zoveel gebeuren … bah). Dus dan zal er geen tijd zijn om werkstukjes te maken … Ik zal het zó missen; ik denk dat je je wel voor kunt stellen hoe dat voelt! Misschien is er tijd om iets kleins te maken ofzo, maar ik zal de rust in mij niet hebben om iets groters aan te pakken.

Hier is een klein zwart-wit boekje (14.8 x 10.5 cm) waar ik aan werk. Ik weet alleen niet hoe ik de omslag ga doen, zit daar al maanden over te dubben.

zwart-wit-boekje_0001-40.jpg

tweede-spread-40.jpg

3e-spread-39.jpg

4e-spread-40.jpg

EACH PAGE CAN BE USED AS AN EXAMPLE FOR A CARD,  ALWAYS A GOOD IDEA AT HAND.

Iedere pagina apart kan als voorbeeld dienen voor een kaart: altijd een goed idee voorhanden.

tweede-spread-crop-80.jpg

4e-spread-crop-80.jpg

~ door annietavries op augustus 5, 2007.

Geef een reactie

 
