A DEAR FRIEND OF MINE ALL THE TIME ASKED ME TO MAKE A LITTLE COLLAGE FOR HER IN BLACK AND WHITE TONES, SO I MADE THIS PIECE FOR HER BIRTHDAY. THE DOG IS HER LITTLE DOG SILVY.

Een lieve vriendin van mij vroeg me de hele tijd een kleine collage voor haar te maken in zwart/wit tinten. Dus heb ik dit werkstukje voor haar verjaardag gemaakt. Het afgebeelde hondje is Silvy, haar Maltezer Leeuwtje.

m4100150-30.jpg

THIS WAS THE ORIGINAL PICTURE OF SILVY

De originele foto van Silvy

dsc00227-45.jpg

m4100147-25.jpg

m4100148-20.jpg

~ door annietavries op september 4, 2007.

2 Reacties to “”

  1. Zoals elke collage die je maakt is deze ook weer geweldig!

  2. nouanita geweldig. zelfs op de pc lijkt mijn silvy een echte fotomodel. Je weet ik ben er erg blij mee. Ik heb je al bedankt, maar doe dat graag nog eens”‘BEDANKT’.

Geef een reactie

 
