IT’S BEEN A WHILE … HOPEFULLY I WILL POST  MORE REGULAR AGAIN FROM NOW ON. AFTER WORKING IN OUR HOUSE (IT’S STILL NOT FINISHED, WE SLOWED DOWN) I WAS NOT FEELING TOO WELL AND THEN IT’S HARD TO CREATE. BUT JUST LOOK AT THIS BEAUTY! I KNOW, I KNOW … BUT I AM SÓ HAPPY WITH THIS LITTLE COLLAGE! IT’S 7,1 X 7,1 INCH.

Het heeft even geduurd … hopenlijk zal ik nu weer wat vaker regelmatig iets op mijn weblog plaatsen. Na het klussen in huis (het is nog steeds niet helemaal af: we zijn een beetje lui geworden), voelde ik me niet zo goed en dan is het moeilijk iets moois te maken, hè? Maar kijk nu eens naar deze beauty! Ik weet, ik weet …. Maar ik ben zó blij met deze kleine collage! Hij is 18×18 cm.

~ door annietavries op september 25, 2007.

3 Reacties to “”

  1. Ik vind hem prachtig geworden!!

  2. Hji is geweldig!!!!!

  3. Weer helemaal genieten met een grote G!

Geef een reactie

 
