Google

stempelkaart-voor-marian-2-11-07-50.jpg

HERE’S THE STORY: MY DEAREST FRIEND MARIAN MADE A TRIP TO INDIA AND IN THAT FAR FAR AWAY PLACE SHE THOUGHT ABOUT ME AND BOUGHT ME TWO CUTE CUTE WOOD-STAMPS! THIS LITTLE ELEPHANT AND A CAT-LIKE FIGURE. HOPE TO SHOW THAT ONE LATER. CAN YOU IMAGINE HOW HAPPY I AM? STAMPING WITH WOOD-STAMPS IS NOT EASY THOUGH! I TRIED SEVERAL WAYS AND NOW I THINK I FIGURED IT OUT: I USE ACRYLIC PAINT EN PRESS THE STAMP TO THE PAPER ON A SLIGHTLY SOFT UNDERGROUND.

Hier het verhaal: mijn lieve vriendin Marian is op vakantie geweest naar India en daar, ver ver weg, dacht ze ook nog aan mij en kocht twee heel schattige houten stempeltjes voor mij: deze kleine olifant en ook nog een kat-achtig figuur (hopenlijk laat ik die later eens zien). Kun je je voorstellen hoe blij ik ben? Stempelen met houten stempels is echter niet makkelijk. Ik heb het op verschillende manieren geprobeerd en ik denk dat ik er nu uit ben: ik gebruik acrylverf en druk de stempel op het papier met een enigzins zachte ondergrond (rubber matje) onder het papier.

stempelkaart-voor-marian-2-11-07-2.jpg 

YOU CAN GUESS TO WHOM I SEND THE CARD …

 Je kunt wel raden naar wie ik de kaart heb gestuurd …

~ door annietavries op november 4, 2007.

3 Reacties to “Google”

  1. Klasse Karte, Annieta! Tolle Farbzusammenstellung! Und ein wirklich süßer Stempel! 🙂

  2. OOOOh, I was just going to ask you WHO made that stamp!! Well, I guess I need to carve my own. I LOVE LOVE LOVE it!! Fantastic card.

  3. Just love the colors and additional designs you used with this most wonderful wooden stamp! Very nice Indeed!

Geef een reactie

 
