domino-nov07.jpg 

I HAVE BEEN ASKED TO SHOW MY WORK IN AN ART-SHOPPE: YES! IS THAT COOL OR WHAT! THE ARTSHOPPE: DIVA, JUST OPENED HER DOORS LAST SATERDAY. I AM HONOURED TO BE ONE OF THE FIRST ARTIST “HANGING” THERE. THE WEBSITE OF DIVA IS NOT READY YET, BUT YOU CAN HAVE A QUICK IMPRESSION HERE.

Ik ben gevraagd of ik mijn werkstukken wil exposeren in een kunstwinkel: YES! “Is that cool or what!” De kunstwinkel heeft nèt afgelopen zaterdag voor het eerst haar deuren geopend. Ik ben vereerd dat ik één van de eerste kunstenaars ben die daar “hangt”. De website van DIVA is nog niet klaar, maar hier kun je alvast een snelle impressie krijgen.

AND OFCOURSE I WANTED TO SURPRISE THE OWNER HILDE VAN POPTA WITH A SELF-MADE PRESENT TO CONGRATULATE HER WITH HER BEAUTIFUL SHOPPE.

En natuurlijk wilde ik de eigenaresse Hilde van Popta verrassen met een eigen gemaakt kadoo om haar te feliciteren met haar prachtige winkel.

I MADE A BOX WITH STAMPED DOMINO’S IN IT AND A STAMPED DOMINO FOR “IN THE HAND” (above). MADE OVER 50 PHOTO’S OF THE BOX, BUT NON OF THEM WERE GOOD, SO SORRY FOR THE BAD QUALITY OF THE PICTURES, BUT AT LEAST YOU HAVE AN IMPRESSION.

Ik heb een doosjes gemakt met gestempelde domino’s erin en nog een losse domino voor “in het handje” (zie bovenaan). Ik heb over de 50 foto’s van het doosje gemaakt, maar geen van allen was goed, dus sorry voor de slechte kwaliteit van de foto’s, maar zo heb je een beetje een indruk.

m410006870.jpg

m4100080-3.jpg

m4125.jpg

~ door annietavries op november 26, 2007.

3 Reacties to “”

  1. Wow, Annieta, was ist das schööön! Wundervoll!! So eine tolle Idee!
    Und natürlich herzlichen Glückwunsch!! 🙂

  2. Wat ongelofelijk leuk is dat hangertje. Proficiat met je plaatsje in deze gallery!

  3. Nogmaals van harte gefeliciteerd, hier kun je mer recht en rede trots op zijn :o)) En wat een prachtige hanger.

Geef een reactie

 
