MAYBE YOU KNOW: I AM A REGISTERED PARCHMENTCRAFT TEACHER TOO. THE ONLY THING IS: I DECIDED TO TEACH (ALMOST) NO MORE, BUT CONCENTRATE ON COLLAGING. I STILL LOVE THIS CRAFT. MADE THIS PIECE FOR A PARCHMENTCRAFT FRIEND WHO LOVES BOXERS. I AM SATISFIED ABOUT THE WAY I PAINTED. 

Misschien weet je het: ik ben ook een geregistreerd Pergamano-docente. Het enige is: ik heb besloten (bijna) geen les meer te geven, maar me te concentreren op het maken van collages. Ik houd nog wel heel erg van deze hobby. Dit werkstukje heb ik gemaakt voor één van mijn pergamano-vriendinnen die van boxers houdt. Ik vind het schilderwerk erg goed gelukt.

voor-elly-40.jpg

65-detail.jpg

~ door annietavries op februari 8, 2008.

5 Reacties to “”

  1. Annieta wat een snoepie 🙂

  2. Hihi, wie süß, Annieta! :o)

  3. Mooi zeg, erg knap gedaan !!!!!

  4. wow klassse, der Kleine ist ja zum knutschen

  5. just beautiful!

Geef een reactie

 
