maart-08-vleugels-voor-hermine.jpg

ABOVE MY ENTREE OF THE 1.6 x 1.6 inch (4×4 cm) SWAP I DO WITH HERMINE EACH MONTH. THEME OF THE MONTH MARCH: WINGS. I DID THE WINGS 3-D.

Hierboven mijn bijdrage aan de 4×4 cm swap die ik iedere maand doe met Hermine. Thema van de maand maart: wings/vleugels. Ik heb de vleugels 3-d gedaan.

HERMINE TREATED ME WITH TWO! HERMINE REALY IS A GREAT ARTIST WHEN IT COMES TO ALL KINDS OF TECHNIQUES! NO IDEA HOW SHE DID THE SPECTACULAIR BACKGROUND OF THE FAIRY AND HOW ON EARTH DID SHE DO THE WORD “FLY” ? IT’S NOT CUT OUT BUT IT’S TOTALLY DIFFRENT FROM THE BACKGROUND. OKEE THINK I CAN SEE HOW, BUT IT’S SO SPECIAL!

Hermine heeft me verwend met twee 4×4-tjes! Hermine is een groot kunstenaar als het aankomt op allerlei technieken. Geen idee hoe ze de spectaculaire achtergrond van het elfje heeft gemaakt en hoe heeft ze in vredesnaam het woord “FLY” gemaakt? Het is niet uitgeknipt, maat toch is het een totaal andere “texture” dan de achtergrond. Okee, ik DENK dat ik weet hoe ze het gedaan heeft, maar het is zo speciaal!

van-hermine-maart-08-wings_0001.jpg 

van-hermine-maart-08-wings.jpg

~ door annietavries op april 1, 2008.

Eén reactie to “”

  1. Habt Ihr wieder klasse gemacht!! 🙂

Geef een reactie

 
