MADE THIS WOODBLOCK (ABOVE) FOR JEANETTE BLOK WHO GAVE ME THIS LOVELY IMAGE (SEE MY POST FROM 29th MARCH). LOVED IT SO MUCH THAT I ALSO MADE ONE FOR ME FROM ANOTHER IMAGE. TRANSFERS, STAMPS, ACRYLIC PAINTS, CHALKS, VARNISHED

Dit houten blok (boven) heb ik gemaakt voor Jeanette Blok die mij deze prachtige afbeelding heeft gegeven (zie mijn post d.d. 29 maart j.l.). Ik vond het zo mooi dat ik mezelf ook eentje heb gemaakt met een andere afbeelding. Transfers, stempels, acrylverf, chalks, gefixeerd.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

~ door annietavries op april 11, 2008.

8 Reacties to “”

  1. Sieht total klasse aus, Annieta!! Wunderschön!

  2. Wow, absolutely stunning! Love the images and the soft colors!

  3. sieht wirklich klasse aus,von allem gefallen mir die sanfte farben .einfach toll!

  4. Wat een prachtige blokken.

  5. Oh my gosh! This is absolutely stunning! Just beautiful!

  6. Prachtig, Annieta, echt heel erg mooi!!!!

  7. Wooooow Annieta wat vind ik dit prachtig !! Echt schitterend gemaakt !! Wat een super-idee om het op zo’n houten blok te maken ! Ik houd ook zo enorm van die religieuze sfeertjes en afbeeldingen !!
    Wat zal Jeanette er blij mee zijn ! 😀

    Nou, tot kijk over een week, ik verheug me gigantisch op de workshop !! Tot dan ! 😀

  8. Hello! dabdgbe interesting dabdgbe site! I’m really like it! Very, very dabdgbe good!

Geef een reactie

 
