THEME OF THE 4X4 CM SWAP (1.6X1.6 INCH) WITH HERMINE FOR THE MONTH APRIL: TEXTURED BACKGROUND. MY ENTRY ABOVE: I MADE A TEXTURED BACKGROUND ON PARCHMENT-PAPER. Thema voor de 4×4 cm swap met Hermine voor de maand april: textured background. Mijn bijdrage hierboven: ik heb een achtergrond gemaakt op perkamentpapier.

HERMINE’S ENTRY BELOW: NO IDEA HOW SHE MADE THIS BACKGROUND, BUT THE GLITTERING GOLD ON AUBERGINE-RED IS BEAUTIFUL! Hermine’s bijdrage hieronder: geen idee hoe ze deze achtergrond gemaakt heeft, maar het glimmende goud op een aubergine-rode ondergrond is prachtig!

 

 

 

AND … AND … AND …

 

HERMINE SEND ME AN EXTRA GIFT: A MOST WONDERFUL TAG DONE IN THE SAME TECHNIQUE (OR HOW DO YOU SPELL THIS WORD?). NOW HOW SWEET IS THAT! Hermine stuurde me nog een extra kadootje: een prachtige tag in dezelde techniek. Lief van Hermine hè?:

 

~ door annietavries op mei 8, 2008.

2 Reacties to “”

  1. hoi Annieta
    ik zit net je prachtige weblog te bewonderen, er staan supergave dingen op!
    Ik vond het erg leuk om je weer te ontmoeten vandaag bij Art Journey en hopelijk tot de volgende keer!

    Leuk dat ik een paar berichtjes naar beneden nog op de foto sta
    groetjes Janny ( van de canvas met het kleine meisje)

  2. Wieder wunderschöne Werke von Euch zweien! 🙂

Geef een reactie

 
