BOUGHT THIS POSTCARD AND ALTERED IT. WHEN I SAW IT I IMMIDIATLY KNEW WHAT I WANTED TO DO WITH IT AND ALSO THE PERSON I WOULD SEND IT TO.

Ik heb deze ansichtkaart gekocht en “ge-altered” (hoe zeg je dit in het Nederlands???). Toen ik hem zag wist ik gelijk wat ik ermee wilde doen en ook de persoon aan wie ik hem zou sturen.

Voor Hermine.

 

~ door annietavries op mei 12, 2008.

5 Reacties to “”

  1. Ik vind hem schitterend !

  2. Deine Karte sieht total klasse aus, Annieta!

  3. Wat gaaf! super!

  4. Schitterend!!

  5. You did a fabulous job with this postcard! Just awesome!

Geef een reactie

 
