altered postcards

I JOINED AN ALTERED POSTCARD SWAP: ONE FOR ONE. IT HAD TO BE A BOUGHT POSTCARD, SO NOT AN OLD ONE. I COULD’NT STOP MAKING THEM, SO I MADE THREE. ONE I SEND TO HERMINE FOR HER BIRTHDAY (SEE MY POST 12TH MAI/12 MEI). TWO I SEND FOR THE SWAP, BECEAUSE I COULD’NT DECIDE WICH ONE I WOULD SEND.

Ik heb meegedaan aan een “altered postcard-swap”: één voor één. Het moest een gekochte kaart zijn, dus niet een oude kaart. Ik kon niet stoppen ze te maken, dus uiteindelijk werden het er drie. Eén is naar Hermine gegaan voor haar verjaardag (zie mijn post van 12 mei). Twee heb ik verstuurd voor de swap, omdat ik niet kon kiezen welke ik zou sturen.

 

 BEFORE ALTERING

 

 ALTERED

 

 BEFORE

 

ALTERED

 

SO NOW YOU ARE CURIOUS WHAT CARD I RECIEVED? IT’S A CARD OUT OF A BOUGHT BOOK WITH ALL KINDS OF CARDS IN IT. ALTERED BY MARJOLIJN STAS. I THINK IT’S SÓ BEAUTIFUL!!!

Dus nu zijn jullie natuurlijk benieuwd wat voor een kaart ik heb gekregen? Het is een kaart uit een gekocht boek met allerlei ansichtkaarten erin. Ge-altered door Marjolijn Stas. Ik vind hem echt geweldig mooi!!!

MADE BY MARJOLIJN STAS.

 

 

 

 

 

~ door annietavries op juni 8, 2008.

6 Reacties to “altered postcards”

  1. Klasse Karten, Annieta! Sehen toll aus! Auch Marjolijn Karte ist wunderschön!

  2. All cards are truly wonderful, but my fav is the altered card from Anne Geddes. The three little guys are divine!

  3. Deine Postkarten sind fantastisch!

  4. Wat vreselijk mooi en volgens mij erg leuk om te doen! Toch bijna zonde om weg te geven nietwaar maar de ontvanger zal alleen maar kunnen stralen bij al dit moois.

  5. waaaaaaaauw Anieta wat gaaf zeg, nooit aan gedacht dat je dat ook kan doen met een bestaande kaart

  6. Goh, wat een leuk idee, die alterred kaarten. Ik heb heel veel kaarten in huis die ik niet meer verstuur omdat ik ze niet leuk meer vind. Dat krijg je als je ale kaarten zelf maakt.

    Ik vind dit een hele goeie tip.

    Bedankt!

Geef een reactie

 
