altered-postcard-swap

ABOVE MY ENTRY FOR A PERSONAL ALTERED-POSTCARDSWAP I DID WITH HILDE F. (FROM THE STAMPERS DELIGHT-YAHOOGROUP). UNFORTUNATELY I FORGOT TO SCAN THE ORIGINAL CARD BEFORE I ALTERED IT. THE ORIGINAL WAS COMPLEET BLACK-WHITE. THE BACKGROUND WAS GREY. THE LADY HAD MORE WRINKLES, SO I TRIED AL LITTLE SURGERY: HA! … I THINK I MISSED MY CAREER …

Hierboven mijn bijdrage aan een persoonlijke altered-postcardswap die ik deed met Hilde F. (van de Stampers Delight-Yahoogroep). Jammer genoeg ben ik vergeten het origineel te scannen voordat ik de kaart ging alteren … dom dom dom … Het origineel was geheel zwart-wit. De achtergrond was grijs. De vrouw had meer rimpels, dus heb ik een beetje chirurgisch ingegrepen: ha! Ik ben mijn carrière misgelopen geloof ik …

HILDE’S ENTRY LOOKS GREAT EN VERY SPECIAL! SEE HERE BELOW. / Hilde’s bijdrage ziet er geweldig uit. Zie hieronder:

 

~ door annietavries op juli 19, 2008.

Eén reactie to “altered-postcard-swap”

  1. hahahah.. nou je creatie is prachtig geworden ..en geen rimpeltje meer te zien!

Geef een reactie

 
