more cards

ABOVE MY FAVORITE/HIERBOVEN MIJN FAVORIET

 

~ door annietavries op augustus 20, 2008.

7 Reacties to “more cards”

  1. Die sind wieder ganz toll, Annieta! Und echt schade, dass Du nicht kommst!!!

  2. Beautiful !

  3. het zijn weer plaatjes Annieta!!

  4. ich komme immer wieder gerne und doch viel zu selten hier vorbei, um deine wunderschönen zarten umsetzungen zu bewundern. solltest du irgendwann mal atcs machen, würde ich mich über einen tausch freuen. “lach” vielleicht komme ich dann hinter das geheimnis wie man zart arbeitet;)

  5. Heay mamma jeroen en ik zitten achter de computer op school want dat mag , ze zeggen we kunnen toch niets doen jullie gaan maandag naar parijs. leuk hoor die weblog ik ben vet trots dat als ik jou intyp op google afbeeldingen dat je dan ook jou werkstukjes ziet ^^ lieve groetjes van jeroen en nynke en we vinden je werkstukjes heel mooi hoor mamma

    ps school is saai ^^

  6. Prachtige combinaties.

  7. verheug me op je workshops!
    Ik heb je overigens genomineerd voor de “I love your blog” award, zie hiervoor mijn blog.
    liefs

    Louise

Geef een reactie

 
