Swapje

10 Januari geef ik een workshop kaarten maken op mijn manier bij Art Journey in Sleen. Je kunt je opgeven op de site van Art Journey, klik hier.

JANNY AND I SWAPPED A CARD. SHE MAKES SUCH LOVELY CARDS IN A SO DIFFRENT WAY AS I MAKE THEM. SO I JUST ASKED HER IF WE COULD TRADE ONE. I KNEW SHE LIKES MY CARDS TOO, SO THAT’S WHY I DARED TO ASK HER. PLEASE VISIT HER BLOG TO SEE MORE OF THESE BEAUTIES. ABOVE MY CARD FOR JANNY AND BELOW THE CARD SHE SEND ME:

Janny en ik hebben een kaart “geswapped”. Zij maakt zulke lieflijke kaarten op een zo andere manier dan ik, dus heb ik haar gevraagd of we er eentje konden ruilen. Ik weet dat zij mijn kaarten ook mooi vindt, dus durfde ik haar dat wel te vragen. Als je meer van haar lieflijke kaarten wilt zien kijk dan eens op haar blog. Boven de kaart van mij voor Janny en hieronder de kaart die zij mij heeft gestuurd:

~ door annietavries op oktober 12, 2008.

2 Reacties to “Swapje”

  1. These are really beautiful. The “Beloved” card is very romantic.

  2. Einfach zwei wunderschöne Karten! :o)

Geef een reactie

 
