Sevilla

TOMORROW ME AND MY HUSBAND BART GO FOR A HOLIDAY TO …. SEVILLA (SPAIN) !!! BE BACK HERE ABOUT THE END OF THE MONTH.

Morgen gaan mijn man Bart en ik op vakantie naar … Sevilla (Spanje) !!! Eind van de maand hoop ik hier weer te zijn.

~ door annietavries op november 20, 2008.

4 Reacties to “Sevilla”

  1. Ooooh wat heerlijk Annieta !! Ik wens jullie een hele fijne vakantie, geniet ervan !!

  2. Hallo Annieta,
    ik zie je site voor het eerst en ik ben meteen onder de indruk. Wat een mooie dingen maak jij!! Even een vraagje: sommige blokken heb je bewerkt met heel mooie heilige afbeeldingen. Zijn dit ook stempels of gebruik je hier kant en klare plaatjes voor? Hoe groot zijn je blokken? Ik hoop dat je mijn vraag kunt beantwoorden en ik zal zeker vaker op je site kijken. (staat al in mijn favorieten!!!!!)
    Groetjes, Monique

  3. Heay lieve mamma, ik vind de foto’s van sevilla heel erg mooi! en je weblog ook, je maakt hele mooie dingen. ik ben heel erg trots op jou 🙂 Op school laat ik ook wel eens jou weblog zien 😀

    dikke kus Nynke ( je lieve dochter 🙂 )

  4. Ben op je blog beland en wil even zeggen dat het de moeite waard is, wat heb je een prachtig foto’s gemaakt.

    vr.gr. Lilian

Geef een reactie

 
