award

 

                                             awardmarieantonette2

FROM NANCY-THE VINTAGE STAMPER I GOT THIS MARIE ANTOINETTE AWARD. I AM A BIG FAN OF NANCY AND IT MAKES ME EXTRA EXTRA HAPPY SHE NOMINATED ME! NOW I MAY PICK 7 WEBLOGS TO NOMINATE … BUT THAT IS JUST TOO DIFFICULT FOR ME! I HAVE MANY FAVORITES, BUT THESE BLOGS ARE FAVORITE OF EVERYONE AND THEY GET NOMINATED BEFORE I CAN BLINK MY EYES.

Van Nancy The Vintage Stamper kreeg ik deze Marie Antoinette award. Ik ben een groot fan van Nancy en daarom ben ik extra blij met haar nominatie. Nu mag ik zelf 7 weblogs nomineren … maar da’s mij echt te moeilijk hoor! Ik heb veel favoriete weblogs die favoriet zijn van zovelen. Zij worden genomineerd voordat ik ook maar met mijn ogen kan knipperen!

~ door annietavries op januari 19, 2009.

Geef een reactie

 
