Present

THIS LOVELY HANDMADE BOOK WAS SENT TO ME BY DYMPHIE. WHAT A GREAT SURPRISE!  LOVELY DETAILS: MY INITIALS ON THE FRONTCOVER AND THE HARMONICA-POCKETS IN THE FRONT AND BACK-COVER.

DYMPHIE IS AN EXPERT IN MAKING BOOKS. YOU REALY SHOULD VISIT HER BLOG. THERE YOU CAN READ HOW SHE MADE THIS BOOK AND MANY MANY MORE.

I CAN’T WAIT TO MAKE LITTLE ARTWORK  ON THE WHITE WATERCOLOR PAPER …

Dit prachtig handgemaakt boekje heb ik van Dymphie gekregen. Wat een geweldige verrassing! Mooie details: mijn initailen op de voorkant en de extra vakjes aan de binnenkant van de omslagen.

Dymphie is een expert in het maken van boeken. Je moet beslist haar weblog eens bezoeken. Daar kun je zien hoe ze dit boekje heeft gemaakt en veel veel meer.

Ik kan niet wachten om mooie werkstukjes te maken op de – nu nog – maagdelijke witte waterverf pagina’s.

03_kbinding_av2-75

03_kbinding_detail_av2-45

PHOTO’S BY DYMPHIE (I COULD’NT DO IT BETTER MYSELF, HA!!) /foto’s gemaakt door Dymphie (Ik zou het zelf niet beter kunnen, ha!!).

~ door annietavries op februari 9, 2009.

Eén reactie to “Present”

  1. graag gedaan. ben heel benieuwd wat je er in gaat maken 😉

Geef een reactie

 
