ATC SWAP

SWAPPED 2 ATC’S WITH ANNA LEMSMA (NO WEBLOG). SHE LOVES WORKING WITH FABRIC (QUILTS) TOO. I FELL IN LOVE WITH HER FABRIC ATC’S AND I ALSO GOT A “PAPER”-ATC.

 

atc2vanannalemsmafeb-803

 

atcannalemsmafeb-80

 

BELOW THE ATC’S I MADE FOR ANNA. I THOUGHT: SHE GAVE ME TWO VERY DIFFRENT ATC’S, SO I SEND HET TWO VERY DIFFRENT ATC’S TOO.

Hieronder de ATC’s die ik voor Anna heb gemaakt. Ik dacht: zij heeft mij twee heel verschillende ATC’s gegeven, dus heb ik haar ook twee heel verschillende ATC’s gestuurd. 

 

dream-80

 

feb09-80

~ door annietavries op maart 10, 2009.

Eén reactie to “ATC SWAP”

  1. Hoy Annieta, wat leuk dat je mijn ATCtjes op jouw blog het gezet. Ik zit er wel eens aan te denken om zelf een blog te beginnen en dan mee te doen met al die leuke challenges die voorbij zie komen. Ik vind het nl steeds leuker om ATC’s te maken, ook van papier.
    Groetjes, Anna

Geef een reactie

 
