mrt09voorherminevrijMy entry

 

THIS IS THE LAST TIME HERMINE AND I SWAPPED A 4×4 cm (1.6 X 1.6 INCH) MINI-CARD. WE DID 25 PIECES!!!! ABOVE MY ENTRY. BELOW HERMINE’S ENTRY. SHE ALSO SEND ME A LOVELY ATC TO THANK ME FOR DOING THIS SWAP WITH HER.

Dit is de laatste keer dat Hermine en ik een 4×4-tje swappen. We hebben er in totaal 25 gemaakt !!! Hierboven mijn bijdrage en hieronder die van Hermine. Zij heeft me ook nog een prachtige ATC gestuurd om me te bedanken voor het swappen met haar.

 

vanherminemrt09 Hermine’s entry

 

vanherminekadomrt09

ATC made by Hermine.

~ door annietavries op april 2, 2009.

2 Reacties to “”

  1. woooow jullie hebben heerlijk geswapt Annieta….prachtig allemaal!

  2. Habt Ihr beide wieder wunderschöne gemacht!

Geef een reactie

 
