recieved/gekregen

A LITTLE WHILE AGO I SHOWED YOU SOME OF THE STUFF I SENT TO KERSTIN FOR A SWAP. NOW I WANT TO SHOW YOU WHAT KERSTIN SENT TO ME. A FABRIC/PAPER COLLAGE, TWO ATC’S, TWO CHARMS.

AND … SHE ALSO SEND ME SOME VERY VERY NICE GOODIES!!!!  YOU CAN IMAGINE MY CHRISTMAS-FEELING …

Een poosje geleden heb ik jullie een paar dingen laten zien wat ik naar Kerstin stuurde voor een swap. Nu wil ik jullie laten zien wat ik van Kerstin heb gekregen. Een papier/stof collage, twee ATC’s en twee charms.

En ze stuurde ook nog een aantal hele leuke andere kadootjes mee!!! Jullie kunnen mijn pakjes-avondgevoel voorstellen …

kerstin-80

ABOVE: NOW ISN’T THIS A GREAT COLLAGE ? PAPER AND FABRIC.

Hierboven: Wat een geweldige collage hè? Van papier en stof.

AND 2 ATC’s:

atc2kerstinmrt-80

atc-1vankerstinmrt-801

 

AND TWO LOVELY CHARMS:

 

p4060822-50 

Front or back

p4060823-502 

front/back

 

p4060826-50

 Above: front. Below: back:

p4060825-30

~ door annietavries op april 7, 2009.

Eén reactie to “recieved/gekregen”

  1. woooow gewedlig allemaal Anietta…je boft maar!

Geef een reactie

 
