Swap with Liesbeth

LIESBETH AND I KNOW EACHOTHER FROM ART JOURNEY. LIESBETH WORKS THERE AND I AM A VISITOR. WE REALY LIKE EACHOTHERS WORKS AND SO WE DECIDED TO SWAP A CARD. LOOK WHAT SHE MADE FOR ME: NOT JUST A CARD … NOW ISN’T THAT A GREAT PRESENT!

Liesbeth en ik kennen elkaar van Art Journey. Liesbeth werkt daar en ik ben een bezoeker. We vinden elkaars “werk”  erg leuk en dus besloten we tot een kaart-swap. Kijk eens wat ze voor mij heeft gemaakt: niet gewoon een kaart … het is gewoon een prachtig kado!

LiesbethFidderokt.09-50

 

THE CARD I MADE FOR HER I FORGOT TO SCAN, BUT FORTUNATELY MY HUSBAND WATEND ME TO MAKE JUST A SIMULAR CARD TO KEEP OURSELFS. SO BELOW THE CARD WHICH LOOKS JUST ALMOST THE SAME AS THE CARD I SEND TO LIESBETH.:

De kaart die ik voor Liesbeth heb gemaakt ben ik vergeten te scannen. Gelukkig wilde mijn man dat ik ook zo’n kaart voor onszelf zou maken. Dus hieronder de kaart die bijna precies hetzelfde is geworden als de kaart die ik voor Liesbeth maakte:

voorLiesbethokt.09-60

~ door annietavries op oktober 18, 2009.

6 Reacties to “Swap with Liesbeth”

  1. Liebe Annieta, ja, ich lebe noch! Das sieht total klasse aus, beide Teile sind wunderschön. Melde mich dieser Tage mal bei dir!

    Einen schönen Sonntag wünscht dir Kerstin

  2. woooow jullie swapkaarten zijn geweldig mooi!

  3. Beiden zijn prachtig!

  4. Both creations are simply amazing!

  5. Die Frau mit der Spitze ist echt spitze. Wonderful pieces!

  6. Habt Ihr beide toll gemacht! Wunderschöne Werke!

Geef een reactie

 
