my fav.3 cards

 

~ door annietavries op december 17, 2009.

4 Reacties to “my fav.3 cards”

  1. nou het zijn dan ook plaaaatjes Annieta!

  2. Wow! Je hebt prachtige werkjes gemaakt! Ik heb je kerstkaartje inmiddels ontvangen, hij is prachtig!!! Nu wil ik graag een kaartje naar jou sturen, maar ik heb je adres niet. Kan je me die nu sturen via mijn mail? (nancyenwilfred@home.nl)

    Hugs, Nans

  3. Wunderschön!! Wie immer!Frohe Weihnachten, liebe Annieta! Und einen tollen Start ins neue Jahr! Liebe Grüße!! 🙂

  4. Wow, these cards are absolutely stunning. Love especially the second one!
    Wishing you and yours a very Merry Christmas and a Happy Healthy New Year!
    Hugs, Gaby

Geef een reactie

 
