Look what I got as a present

Kijk eens wat voor een leuk kado ik van Janny heb gekregen: een winter-kaart! De kaart is zó delicaat en gewoon prachtig!!!!! Janny heeft een geweldige weblog http://itsscraptime.blogspot.com/, die zeer de moeite van het bezoeken is! Ik heb mijn gescande versie van haar kaart verwijderd van mijn weblog en Janny haar foto van de kaart gebruikt, véél mooier!

LOOK WHAT I GOT AS A PRESENT FROM JANNY: A WINTER-CARD! THE CARD IS SÓ DELICATE AND JUST BEAUTIFUL!!!!  JANNY HAS A GREAT WEBLOG http://itsscraptime.blogspot.com/ IT’S SÓ WORTH VISITING! I DELETED THE SCAN I MADE FROM THE CARD ON MY WEBLOG AND PUT THE PHOTO JANNY MADE FROM HER CARD INSTEAD: MUCH MUCH BETTER!

[Kerst+04+Janny+(niek-janny).jpg]

~ door annietavries op januari 15, 2010.

Eén reactie to “Look what I got as a present”

  1. graag gedaan hoor Anneta! moet hem nog steeds op mijn blog zetten..gaat nog wel gebeuren hoor!

Geef een reactie

 
