I have been busy

Maybe it seems I did not make art for a while, well I did, but I just was not satisfied with the pictures I took of my little pieces of art. I am still not, but I think it’s showtime. Here are three little collages on wood – 12 x 12 cm ( 4.7 x 4.7 inch).

Het lijkt misschien dat ik al een poos niet creatief geweest ben, maar ik heb wel het een en ander gemaakt, maar was gewoon niet tevreden met de foto’s die ik ervan gemaakt had. Eigenlijk ben ik nog steeds niet heel tevreden, maar ik denk dat het nu maar eens showtime is. Hier zijn drie kleine collages op hout; 12 x 12 cm

~ door annietavries op februari 26, 2010.

2 Reacties to “I have been busy”

  1. Wow mooi hoor !! Dat zijn weer van die echte Annieta-kunststukken die ik zo prachtig vind !!

  2. Deine letzten Werke sind alle wieder wunderschön, Annieta! Wie immer! 😉
    Liebe Grüße und ein schönes Wochenende!

Geef een reactie

 
