swap with fatma

A FEW WEEKS AGO THERE WAS A STAMP-FAIR IN ZEIST (THE NETHERLANDS). FATMA AND I TRADED ARTWORK. I MADE THIS LITTLE 12 X 12 CM / 4.7 X 4.7 INCH COLLAGE FOR FATMA. I ALSO MADE HER A LITTLE BAMBOO-PENDANT, BUT FORGOT TO TAKE A PICTURE OF THAT ONE, BUT YOU CAN SEE IT ON FATMA’S WEBLOG.

Een paar weken geleden was er een stempelbeurs in Zeist. Fatma en ik hebben toen een uitwisseling gedaan. Ik heb deze kleine collage voor haar gemaakt. Ook heb ik een pendant voor haar gemaakt, maar ben vergeten daar een foto van te nemen, maar je kunt het zien op Fatma’s weblog.

THIS IS THE ARTWORK FATMA MADE FOR ME: IT’S BIG … A BEAUTIFUL ZETTY ON CANVASBOARD 30 X 40 CM / 11.8 X 15.7 INCH. I AM AFRAID THERE WAS A CLOCK THAT’S NOT TICKING NOW ANYMORE … BUT WAS SACRIFIECED FOR THIS PIECE … HI HI HI …

Dit is het werkstuk dat Fatma voor mij had gemaakt: het is groot … een prachtige Zetty op canvasboard 30 x 40 cm. Ik ben bang dat er een klok nu niet meer tikt, maar opgeofferd is voor dit werkstuk … hi hi hi …

~ door annietavries op april 25, 2010.

Geef een reactie

 
