I am só sorry

DEAR FOLLOWERS!
UNFORTUNATELY I AM NOT ABLE TO MAKE ART AT THE MOMENT. THE MUSCLES IN MY ARMS ARE “OVERLOADED” AND THEY HURT. IT TOOK ME OVER A YEAR TO GO TO THE DOCTOR, SO THAT WAS FAR TOO LONG AND NOW IT WILL TAKE A VERY LONG TIME BEFORE IT WIL BE BETTER (FYSIO).
I WILL STOP WEB-BLOGGING FOR A WHILE, JUST BECEAUSE I HAVE NOTHING TO SHOW … AND I HATE THAT I CAN NOT MAKE ART: I HAVE SO MANY IDEAS AND … IT”S JUST A WAY OF LIVING – WELL MOST OF YOU KNOW WHAT I MEAN.
WHISHING YOU ALL A VERY HAPPY AND CREATIVE SPRING!
Beste mensen!
Jammer genoeg kan ik op het moment geen creatieve dingen meer maken. De spieren in mijn armen zijn overbelast en doen veel pijn. Ik heb meer dan een jaar gewacht om ermee naar de dokter te gaan, dus dat was veel te lang en nu zal het ook een hele poos duren voordat het weer beter wordt (fysiotherapie).
Ik stop voorlopig met web-bloggen, omdat ik gewoon niets meer heb te laten zien … en ik haat het dat ik niets kan maken: ik heb zoveel ideeën en …. het is gewoon een manier van leven – wel de meesten van jullie weten wel wat ik bedoel hè?
 
Ik wens jullie allemaal een gelukkig en creatief voorjaar!
 
 
~ door annietavries op maart 17, 2011.

8 Reacties to “I am só sorry”

  1. Veel sterkte en beterschap, Annieta!

  2. wat vervelend! beterschap!

  3. ich wünsche dir gute besserung, annieta. hoffe du wirst schnell gesund und vielleicht sehen wir uns ?würde mich freuen

  4. He wat is dit balen voor je Annieta. Heel veel sterkte en een voorspoedig herstel!

  5. Wat vervelend. Heel veel beterschap en ik hoop dat het niet al te lang gaat duren.

  6. Wat jammer dat dit is gebeurd. Je hoopt altijd dat het `vanzelf` overgaat, helaas heb je nu rust nodig. Ook in de dagelijkse dingen zal je er wel veel last van hebben. Geniet maar lekker van het zonnetje dat nu schijnt, dat doet altijd goed.
    Ik vind het leuk om je een kaart te sturen, maar dan heb ik de straat waarin je woont nodig. Beterschap!

  7. Hè wat vervelend voor je Annieta … ! Ik hoop en duim voor je dat het zo snel mogelijk weer over is en je weer gauw lekker creatief bezig kunt zijn, en vooral natuurlijk dat je snel geen pijn meer hebt. Een heel (voor)spoedig herstel !

  8. Beterschap, Annieta! Wat rot dat je niets kunt maken, zeker als je het zo graag doet. Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat.
    Groetjes, Petra

Geef een reactie

 
