simple collaged cards

 

Ik ben gevraagd om workshops te geven in de prachtige winkel Art Journey in Sleen. Louise en ik hebben 4 datums vastgelegd: 20 sept: versieren achterkant van een canvas/8 nov. : houten blokjes versieren/14 nov. mini-doosjes versieren/10 jan.: collagekaarten maken (op mijn manier). Ik ben heel benieuwd hoeveel deelnemers er zullen zijn. Art Journey ligt in Sleen: Drenthe: een prachtige provincie, maar niet erg centraal. Veel deelnemers aan workshops bij Art Journey combineren het met een bezoek aan deze prachtige provincie.

I’VE BEEN ASKED TO GIVE WORKSHOPS IN THE LOVELY SHOP ART JOURNEY IN SLEEN. LOUISE AND I PICKED 4 DATES: 20 SEPT: MAKING A BACK OF A CANVAS/8 NOV.: WOODBLOCKS/14 NOV. TINY LITTLE BOXES/10 JAN. COLLAGED CARDS – MY WAY. I AM VERY CURIOUS HOW MANY PARTICIPANTS THERE WILL BE! ART JOURNEY IN SLEEN IS SITUATED IN THE PROVINCE DRENTHE, WHICH IS VERY BEAUTIFUL, BUT NOT VERY CENTRAL. MANY PARTICIPANTS OF WORKSHOPS COMBINE IT WITH A VISIT TO THIS LOVELY PROVINCE.

~ door annietavries op augustus 17, 2008.

6 Reacties to “simple collaged cards”

  1. oooh prachtig Annieta en ik zie je vast op 1 van die workshoppies, lijkt me weer harstikke gaaf en gezellig!

  2. Deine Karten sind traumhaft schön geworden Annieta

  3. Super schön, Annieta!!

  4. Fabulous cards as usual. Simply stunning!

  5. Prachtig, proberen of ik er bij 1 kan zijn!

  6. Ik heb ze afgelopen weekend in het echt mogen aanschouwen en het zijn werkelijk kunstwerkjes. Helemaal top Annieta!

Plaats een reactie