NEXT WEEK I WILL PARTICIPATE ON THE ART-FAIR IN SELLINGEN. THIS WILL BE THE SECOND AND LAST FAIR FOR ME THIS SUMMER. SELLINGEN IS SUCH A CUTE SMALL AND OLD VILLAGE! IT’S LOVELY. THE ARTFAIR WILL BE QUITE BIG: FAR OVER 100 PARTICIPANTS. LETS HOPE THE WEATHER WILL BE NICE THIS TIME.

Volgende week sta ik op de kunstmarkt in Sellingen. Dit zal de tweede en laatste kunstmarkt voor mij zijn deze zomer. Sellingen is een heel schattig klein en heel oud dorpje. Het zal een hele grote kunstmakrt worden met over de 100 deelnemers. Laten we hopen dat het weer goed wordt.

30-10-2006-20.jpg

 COLLAGE ON CANVASBOARD 9,7×7 INCH – 18×24 CM

~ door annietavries op juli 7, 2007.

4 Reacties to “”

  1. Deze is ook weer schitterend Annieta! Heel veel succes volgende week op de kunstmarkt.

  2. oh i love this collage! beautiful!

  3. I love this collage. It will be one of my all time favorites. And the image you used is so adorable! You should be very proud!

  4. Haaaj mama,
    wat zijn ze allemaal weer overdonderd van je mooie collage. Zoals je misschien al weet is dit niet 1 van mijn favorieten, maar dat ligt aan mijn smaak, want hij is wel prachtig goed gemaakt natuurlijk!!
    Ik ben erg trots op je en ik wilde nog even een ‘reply’ achterlaten omdat ik morgen 3 weken op vakantie ga. Maargoed, we houden contact! Héél veel plezier op de kunstmarkt!

Plaats een reactie